fredag 3 oktober 2008

glad.

Jag blir glad och varm inombords när jag läser kommentarer som dessa...

"Vi i "skogen" får den stora förmånen av att njuta av ditt sällskap en hel helg ! Vi böjer oss och bugar som träden i detta vindpinade Gräsmyr ! Mysigt att få rå om dig en helg gumman !!!!! Lillebror har inte pratat om annat än att storasyster ska komma !Välkommen, och vi skippar Cambridgemetoden imorgon för att laga en festmåltid till dig....mmmmm Västerbottensmuffin med en rejäl köttabit och hemgjord "bea"...Nu ska ju du å ja lasta lite ved...så vi ses på en kvart ! ( jag och Sandra sitter uppslukade av alla härliga bloggar på varsin våning ) Tack för att du är här ! Puss å Kram Kia"

Det är skönt att vara här och bara tare chill.
Slippa stan och allt där för en helg! :)

Nu har lillebror barnkalas (enligt mig).
Men alltså, de är FEMTON år. Jag kan fortf.
inte riktigt förstå det!!

GRATTIS LILLEBROR!
u know i love you!
to the moon and back!

Inga kommentarer: