måndag 6 oktober 2008

yey.


Yes, jag tog mig faktiskt ut i skogen på hästryggen igår. Riktigt mysigt. jag älskar hösten och alla dessa färger. Min älskade horsie va underbar men trotsig och "tåtrippig" men det är det som är tjusningen med henne. Hon kan stå och galoppera på ett och samma ställe och halvstegra, men hon gör det på ett mjukt sätt liksom. Svårt att förklara - måste upplevas.


Iallafall kändes det i benen i morse att jag inte ridigt på länge. Gruvade inför kvällens träning pga smärtan men när man väl tränar så äre chill.


Snart äre massa bra på tv. 2½ män, sen " i ditt ansikte" med min älskade magnus betnér, och efter det ska jag lägga mig i min Nybäddade säng och sova sova sova. Jag är trött och sliten kan jag tala om.


so long.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Men alltså, var det där den bästa bilden de kunde ta?
Sandra rider på.... en bil? :D

Sandra sa...

Haha, näe! men alla bilder är på datorn i gräsmyr, så det är lite svårt att lägga upp de eftersom jag itne kommer åt dom :) hehe.

men vad du säga om helgen? :) mys på fredag?

Anna sa...

det såg ju supermysigt ut!! utom att det ser ut som att du rider på en konstig sak.. en häst korsat med bil ;P vad äre för avel ni har för er egentligen? ;P