tisdag 21 oktober 2008

Vad hände?

Det var väl ungefär sju timmar sedan jag skrev
senaste inlägg och då trodde jag verkligen inte att
jag skulle hinna/orka göra något av det jag skrev att
jag skulle göra när jag komme hem.

MEN:

¤ Jag har blivit lite bättre humör. (läs: YTTERST lite).
¤ Jag gjorde verkligen ugnspannkaka när jag kom hem.
¤ Jag plockade ihop alla kläder.
¤ Jag dammsög.
¤ Jag dammtorkade.
¤ Jag vädrade täckena.
¤ Jag renbäddade.
¤ Jag diskade undan.
¤ Jag åkte och tränade.

& nu kokar tevattnet och jag ska slänga mig i soffan och
kolla på Champions league och baaara chilla å inte göra
något vättigt alls.

Saknar dock den lilla skrutten på teg. Har kollat på bilderna
jag tog igår hela dagen föratt hålla humöret något uppe.
Han är speciell, Väldigt speciell för mig. Och det kommer
han alltid att vara.

1 kommentar:

Pernilla sa...

Honey, promenad imorgon?
Har varit i RIckleå idag och bytt däck, så är lite sent nu...
Ring mig imorgon när du slutar :)