fredag 24 oktober 2008

syskonkärlek.

Aah, nu äre en seg eftermiddag framför mig. Finns ingenting att göra så jag eggar rix fm och datorn nu. Lär väl sitta här tills jag går hem eller nånting och försöka hålla humöret uppe eftersom det är Fredag idag.

Ska strax ringa åt en av mina kära bröder. Vi ska på travet ikväll. Förhoppningsvis vinna lite pengar, och dricka en öl eller två. Ska dock ta det rätt lugnt tror jag. Är faktiskt inte speciellt taggad påatt "supa". Men man ser väl hur det blir med den saken.

Jag tycker det är riktigt skoj att jag och mina bröder faktiskt umgås. Dock jävligt drygt ibland föratt jag är ända systern och ska "självklart" skyddas från allt och alla (men jag klarar mig bra själv). Kul att dom försöker och visar att dom bryr sig, men dom lyckas ändå aldrig ;) hehe. Jag har min egen vilja och den kan dom inte stoppa oavsett. Vi har alltid himla roligt tillsammans, även fast vi slåss nu och då pga dumma fyllegrejer, men det hör liksom till :D. Jag älskar mina bröder helt enkelt!
Bröderna
Det va en nice kväll.
Även detta.

Min älskade bror från söder.
Kom Hem!

Mina ben är typ som spagetti just nu också. Va ju me morsan som vanligt och tränade igår, och efter det var det ingen vila alls, utan bara snabbt hem, duscha, och bege sig ut på en "nydala-runt"-promenad med Helena. Som vanligt bland det trevligaste på veckorna eftersom vi knappt setts något på sista tiden. Prata gamla barndomsminnen och bara skratta oså. Efter 1 timmes Bodystep, och ca 1½ timmes RASK promenad kunde jag knappt stå på benen. Helt skadat va trött jag var. haha! men det va lätt värt det!

Äh, ska sysselsätta mig med nått nu. Vad har jag ingen aning om, men här kan jag inte sitta å skriva massa drygheter. Bara irriterande och jobbigt för er.

ajust, lön idag btw. Kääääännnnnsssss braaaaaaaaaaaaaa! :)

Inga kommentarer: