tisdag 28 oktober 2008

wierd.

mhm, inser ni att jag brukar sova typ nu om jag
skulle jobbat ? Jag brukar kunna somna om efter
att Micke har åkt. Meeeen, av någon "konstig"
anledning sitter jag här, vaken, otrött/övertrött,
klockan är 10 över 6 och egentligen skulle jag ba
vilja gå å lägga mig. Men magontet tillåter inte riktigt
att jag ska få sova idag.

Förhoppningsvis hinner jag inte dö utav en hjärtattack
innan vi landar ikväll, meeeen u never know!

Lugnande sms jag fick igår av folk som vet hur flygrädd
jag verkligen är:

"dör man så dör man, inte mkt att göra åt."

" Du skulle varit med när vi flög från gbg när
dom meddelade i luften att planet var trasigt
och att vi var tvugen att byta." (det kan hända
alltså...........)

"Det var ju länge sedan det var någon flygolycka
inom sverige, så nu borde det väl vara dags."

"Försök sova nu, tänk inte på att flygbolagen har
en ekonomisk kris och att dom kanske inte haft
råd att kolla igenom planen ordentiligt. Gonatt".

"mohahaha planet kommar att brinna upp
inan ni har lyft hehe "

Klockan är klivauppdags nu, ifall jag hade jobbat.
Amanda klippte och färga mitt hår igår, så om jag
nu dör ikväll så är jag iallafall fin i håret :)

Det kommer bli sjukt tungt! :/

Inga kommentarer: