onsdag 15 oktober 2008

hurtig.

Jag va helt klart hurtigast i världen igår kan jag tala om.
Började med spinning 18.00 - 18.30, sen styrka 18.30 -
19.15. Va trött redan då i alla muskler, men när jag kom
hem snabbduschade jag, gick till ICA och mötte upp min
kära Helena. Vi gick mot ålidhem och vidare mot tomtebo
föratt sedan promenera runt nydala, vidare mot mariehem
och sedan hem. Va hemma kring 22.00 och då va mina ben
som spagetti. Orkade knappt röra mig från soffan till sängen
när jag skulle gå å lägga mig.

Håller på tvätta för fullt nu. Har nog inte tvättat såhär mkt
på länge. Men det måste göras, eftersom detta är den ända
dagen (förrutom helgerna) jag inte tränar just under alla
tvättider. Hursomhelst kommer Moa, Pernilla och Troja
(Pernillas hund) hit på ett litet tag. Då ska vi bara invänta att
jag kan hämta upp alla kläder och sedan ska vi tre ut på en
rejäl långpromenad. Alltså, ingen vila idag heller :D. Jag börjar
älska att röra på mig. När man väl kommer igång blir det bara
mer och mer, vilket jag bara tycker är bra. Det negativa är väl
att man inte har så mkt tid på eftermiddagarna att hitta på nått
förän kanske kring 20.00 eller så. Men det funkar ändå :)..

Näe, måste torka håret nu, ta på mä nå kläa och sedan gå ner
snabbt till tvättstugan innan Moia och Pörni komming förbi! ^^

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Oj så trött jag var när jag kom hem! :D
Men på som ett skönt sätt, som efter sex :D

Sandra sa...

haha ;) alltså SKÖNT trött, inte trött på ett negativt sätt ;D haha!