söndag 5 oktober 2008

this is the life!

Har precis kommit in efter en långprommis med dogsen. Jag tycker det är väldans mysigt ibland att va ute i mörkret, när det småduggar, musiken i öronen och rensa tankarna lite. Och att man har två helt sjukt underbara hundar med sig gör ju inte saken sämre, utan tvärtom.

Hade jag haft råd och tid hade jag nog skaffat mig en hund. Men med tanke på att jag jobbar varje dag och kanske inte har världsmycke pengar så funkar det liksom inte, tyvärr.

Träffade iaf nå gräsmyrsbor på min vandring. Det var tydligen någon slags pubkväll på bygdegårn. Eftersom det är så sällan man träffar folk här så var det riktigt skoj, även om det typ bara va 2 minuter. haha!

Imorgon är det födelsedagsfirande för paps och lillebror. 14.00 ska folket komma och jag ska försöka hinna ta mig en ridtur innan dess. Så därför gott folk, ska jag faktiskt ställa klockan, lägga mig i "säcken", sätta på en bra film och försöka somna. Jag vill verkligen försöka ta mig ut i morgon, men känner jag mig rätt så lär jag, när klockan ringer, tänka "det är faktiskt mkt skönare att sova, jag ligger kvar", och somna om! Men som jag känner det just precis nu, så ska jag verkligen försöka.

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du "kände dig inte rätt".....Sess blev glad av skoggsturen & du blev glad...har lagt ut två bilder på bloggen
KRAM
K