torsdag 23 oktober 2008

okej, nu har jag absolut ingenting kvar att göra.
Skulle behöva ner på stan och fixa lite grejer men jag
tänker inte slösa på min flextid utan jag tänker sitta här
och inte göra nånting alls tills jag slutar. Det är sånnahär
perioder på dagarna jag blir så äckligt uttråkad och
lättirriterad och stör mig på allt och ingenting. Nog föratt
det finns anledningar att störa sig på saker och ting just
nu, men samtidigt så tar det på krafterna att hela tiden vara
bitter på jobbet. Speciellt på eftermiddagarna då jag inte har
Sofia som jag kan tjoa runt med å dra skämt, berätta "roliga"
saker och bara allmänt flumma omkring.

Ska ta å ringa min käre bror och prata om morgondagen.
Det vankas trav och jag ska försöka vinna lite pengar. Skulle
sitta finfint kan jag tala om, men jag har aldrig tur i såntdär.
(men fortfarande mer tur än vissa andra jag känner, haha!!)

Sitter och kollar på magnus betnér-klipp nu. Ska försöka hitta
det klippet från måndagens " i ditt ansikte " eftersom jag missade
det pga prison break. Så typiskt att det ska visas samma tid.

aja, pallar inte att skriva mer.. håller på frysa sönder så jag ska
springa å försöka hitta nån tjocktröja av nått slag.

¤%&/()=/( &&09/()=/ #=¤/¤)=

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Baby baby!
Tagga den 30:onde då kommer Magnus Betner till Aula Nordica <3

Pernilla sa...

Eller nej justja... då är väl du på Gotland? :/

Sandra sa...

Jaaa, jag vet! synd att jag ska vara där då.. Han är ju som the only one in my life dendär Betnér ;/ aaah! Menmen.. jag får tagga nästa gång han är i närheten istället :)